reklama
|


Pošta
dokken . 23.11.2020 16:40:56 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 14:52:46): dodržovat limity...to někdo ještě dělá? ))
https://www.youtube.com/watch?v=SrjK1Swq5wo&ab_channel=Agresivn%C3%AD%C5%98idi%C4%8D

Pošta
luma . 22.11.2020 18:45:28 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
strycArtus (22.11.2020 09:14:37): z vojny pamatuju, že pokud jsme se přesouvali po silnicích, tak začátek konvoje jel piánko 50 a konec to občas musel mastit až 80...
S klukama jsme jezdili na konci kolony s PADkou, to nebyl žádný závoďák, tak už jsme jeli v klidu sami.

Pošta
jeremi . 22.11.2020 14:52:46 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (22.11.2020 14:09:22): Jo, přesně tak, na tohle nemá ani tak vliv výkonnost auta, jako cizí vlivy.
Pokud dejme tomu vyjedou dva řidiči třeba v minutové intervalu ve stejných autech a oba budou dodržovat limity , tak se mnohokrát lehce stane, že ten, co vyjel jako druhý dojede jako první smajl

Pošta
zdzd . 22.11.2020 14:09:22 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 13:36:25): Vyplývá Ti to z toho správně.

Pokud první pojede max. třeba 100 a druhý nebude mocí jet více, tak se časem zákonitě rozpadnou. Stačí první cizi vliv. Přibrzdit za někým, předjíždět, pár vteřin se kochat, cokoliv...

Pošta
jeremi . 22.11.2020 13:36:25 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
Curtiss (22.11.2020 13:14:16): smajl Naprosto to chápu.
Já reagoval pouze na to tvrzení, že když jedou dvě stejně výkonná auta, tak ten druhý aby se udržel, musí překračovat limity. Z tohoto obecného tvrzení mi tak nějak vyplývá, že prostě při stejně rychlých autech se bude s ujetou vzdálenosti rozdíl zvětšovat. Z Prahy do Brna by to mohlo hodit třeba i půl hodky smajl

Pošta
Curtiss . 22.11.2020 13:14:16 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 08:56:51): No když koukám třeba na F1... To není zrovna dobrý příklad. Bavíte se tady o dvou autech - proč? Původní problém byl vznik kolon a zácpy, takže víc vozidel. Ty, jako motorkář jsi to nikdy nezažil? Nikdy jsi nejel vyjížďku s více motorkami? Z vlastní zkušenosti musím potvrdit, že jestliže první jede třeba 70+ a jede nás 8 a více, tak poslední občas (ne pořád) musí jet i přes 90, aby se kolona neroztrhala a to se tu snaží zdzd celou dobu naznačit a skutečně to tak je.

Pošta
A N Lodygin . 22.11.2020 12:13:25 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
Pruduch (22.11.2020 12:05:31): kudy ( a jak smajl - pomocí jakého řídícího systému) se to tam dostalo je pro většinu čtenářů myslím jasné.
Samozřejmě kombinace "současný novinář" a "policejní language" je jasnou sázkou na jistotu - to i Chetité smajl snad psali srozumitelněji.

Pošta
Pruduch . 22.11.2020 12:05:31 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
A N Lodygin (22.11.2020 11:45:19): ...kde s největší pravděpodobností sjelo schodiště a zaseklo se v mezipatře. Ta policajtstina je fakt zvlastni jazyk. S nejvetsi pravdepodobnosti tam sjelo, s mensi pravdepodobnosti se tam teleportovalo, anebo se jedna o zlocinne spolceni s jerabnikem smajl

Pošta
A N Lodygin . 22.11.2020 11:59:11 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 08:56:51): čím u sebe budou blíž, tím se snáze budou konstantní rozestupy dodržovat - protože synchronně (rychlostně) pojedou vždy v stejném úseku, který umožňuje stejnou rychlost.
Velmi dobře si to lze představit když by byla rychlost na rovinkách dostatečně vysoká (třeba 400km/h) a v zatáčkách dostatečně nízká (ideálně nekonečně malá - nebo alespoň třeba 0.1km/h).
Pak se horníci nahromadí smajl hned v první zatáčce - a můžeš si s tím dělat co chceš .
Jára Cimrman má pravdu vždy a všude.

Pošta
A N Lodygin . 22.11.2020 11:45:19 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
emo (22.11.2020 09:29:47): v některých případech to bude ještě složitější - zejména, když typ vozidla celkem nepřekvapí.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/auto-sjelo-schody-v-lublanske-ulici-v-praze.A201122_0903 ...
smajl

Pošta
emo . 22.11.2020 09:29:47 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 08:56:51): Celkom jednoducho: Ak dve autá pôjdu za sebou kľukatú trasu, pozdĺž ktorej sa mení rýchlosť jazdy a pôjdu ju presne rovnako - teda v každom bode trasy budú mať tie dve autá rovnakú rýchlosť, ale pôjdu tú trasu s časovým odstupom, s časovým odstupom po sebe na štarte vyštartujú, presne s tým istým časovým odstupom po sebe prídu do cieľa a hociktorý bod trate prejdú po sebe s tým istým časovým odstupom. ALE - vzdialenosť medzi autami sa pozdĺž trate bude meniť, preto že ich rýchlosť pozdĺž trate nie je konštantná. To je celé. smajl

Ak by sme chceli na takej trati zachovať rovnakú vzdialenosť medzi autami, musela by ich rýchlosť byť rovnaká v čase, nie v mieste. -Prvé auto na rovinke by sa muselo prispôsobiť zadnému, ktoré je v tej chvíli v zatáčke, alebo naopak.

Pošta
strycArtus . 22.11.2020 09:14:37 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
jeremi (22.11.2020 08:56:51): z vojny pamatuju, že pokud jsme se přesouvali po silnicích, tak začátek konvoje jel piánko 50 a konec to občas musel mastit až 80...
F1 nemůžeš přirovnávat k normálnímu provozu, i za auta jsou hodně vzdálená od těch běžných

Pošta
jeremi . 22.11.2020 08:56:51 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (22.11.2020 08:01:26): No když koukám třeba na F1, tam sice rychlostní limity nejsou, auta jsou cca stejně výkonná, ale nepřijde mi, že ten první druhému ujíždí. Klidně jsou na sobě nalepeny celý závod. Asi blbý priklad, ale nějak popírá tvou teorii, že když první stroj jede na limitech, tak druhý je musí překračovat, aby se udržel smajl

Pošta
zdzd . 22.11.2020 08:01:26 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
ladous (21.11.2020 23:13:40): Šedivá je teorie, košatý strom života...

Vyzkoušej a uvidíš.

Pošta
ladous . 21.11.2020 23:13:40 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 20:49:43):
Proč by musel přes limit? Na ten se dostane během několika sekund, přičemž mu ten první neujede tak daleko, aby to stálo za řeč. Pokud mají stejné zrychlení, nemusí mu ujet vůbec, tak o čem je řeč?

Pošta
dokken . 21.11.2020 22:56:11 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
ladak (21.11.2020 21:22:16): Hitech esk8
https://www.youtube.com/watch?v=1MxONjrQ6NM&ab_channel=PortableElectricVehicle

Pošta
ladak . 21.11.2020 21:22:16 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
elepilot (21.11.2020 20:10:45): Bez nich by tu ani nebylo co řešit, ani by nebyl někdo kdo by vůbec něco řešil. smajl

Pošta
zdzd . 21.11.2020 20:49:43 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
elepilot (21.11.2020 20:06:39): To z toho přece přímo vyplývá. Pokud máš dva srovnatelné stroje a první z nich se pohybuje na hranici rychlostních limitů, tak je ten druhý je musí překračovat. Větší zrychlení než první nemá a tak musí zrychlovat déle a na vyšší rychlost = přes limit.

Pošta
graup15 . 21.11.2020 20:14:21 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
elepilot (21.11.2020 20:10:45):
Aha......

Pošta
elepilot . 21.11.2020 20:10:45 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
graup15 (21.11.2020 20:06:36):
neruš; tady se řeší kosmické hustotní vlny smajl

Pošta
elepilot . 21.11.2020 20:06:39 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 20:00:55): A o čem jiném tady celou dobu asi tak píšu? Pokud ten druhý nezrychluje razantněji než ten první, tak odpadne. To to celou dobu pracně vypisuji...
ne, nepíšeš; psal jsi o překračování maximálních limitů, nikoliv o míře zrychlení nebo zpomalení, které stačí (může stačit) k tomu, aby se maximální limit nemusel překračovat a přitom ses "držel"...

Pošta
graup15 . 21.11.2020 20:06:36 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 20:00:55):
Mam pro vas reseni...
Zakazat vam auta a nebudete vsude courat a resit extremni picovinu kdo jak zrychluje. Problem vyresen.

Pošta
zdzd . 21.11.2020 20:00:55 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
SH (21.11.2020 19:08:01):Prostě když chceš "se držet na dohled" tak musíš mít podstatně dříve rychlost vozidla před Tebou

A o čem jiném tady celou dobu asi tak píšu? Pokud ten druhý nezrychluje razantněji než ten první, tak odpadne. To to celou dobu pracně vypisuji...

Pošta
SH . 21.11.2020 19:08:01 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 18:51:40): ale kulové....

kdyby neblbnul a jel stejně jako Ty, tak na první křižovatce je zase za Tebou. Prostě když chceš "se držet na dohled" tak musíš mít podstatně dříve rychlost vozidla před Tebou když zrychlujete a to co nadeženeš pak při zpomalení ztrácíš.

Totéž jak se "řidiči" v dvacátém autě na semaforech čílí, že blikla zelená a oni stojí. A nedochází jim, že při dojíždění na červenou se zkrátily rozestupy z provozních 20m na 2m v koloně.... a ten odestup se musí znova vytvořit.

No a vědátoři z toho vytvoří hustotní vlny aby měli nad čím bádat a znělo to dostatečně vědecky.

Pošta
zdzd . 21.11.2020 18:51:40 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
Curtiss (21.11.2020 17:47:33):To samé platí pro skupinu motorkářů, ten poslední jede vždy nejrychleji

A právě o tom to celé je. I drobná odchylka ve sledování způsobí nutnost korekce, která je ovšem na přesnost provedení ještě náročnější. Tudíž další nepřesnost. další odchylka a už tu máme klystron. smajl

A ten poslední musí zákonitě jet mnohem dravěji než ten první, jinak nemá šanci. Tudíž, pokud první pojede na horní hranici povolených limitů, tak ten další s ním bez jejich překročení krok neudrží.

Pošta
zdzd . 21.11.2020 18:41:38 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
elepilot (21.11.2020 17:52:24): Neudržíš znamená neudržíš. Jednoduše ho začneš ztrácet.

Předpokladem samozřejmě je přibližně stejná výkonnost vozidel. Trabanta samozřejmě dostíhá kde kdo...

Pošta
dokken . 21.11.2020 18:12:48 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 16:16:21):
number one bullshit

Pošta
elepilot . 21.11.2020 17:52:24 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 17:30:12): že bez překračování rychlostních limitů se neudržíš za autem, které je přesně dodržuje čéčé ty máš zvláštní schopnost jednoduchou věc napsat tak složitě, že je to pak je polopravda.. smajl
záleží, čemu říkáš "neudržíš".. neudržíš co? auto na dohled? "konstantní" vzdálenost nebo "konstantní" časový rozestup?
ceteris paribus, pokud součet absolutních hodnot zrychlení a brzdění druhého převyšuje součet téhož toho před ním, tak nic porušovat ve smyslu dosažené maximální rychlosti nemusí.. smajl

Pošta
Curtiss . 21.11.2020 17:47:33 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 17:34:06): To samé platí pro skupinu motorkářů, ten poslední jede vždy nejrychleji smajl

Pošta
zdzd . 21.11.2020 17:34:06 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Auto... Ne eco sajrajt na kolech
zdzd (21.11.2020 17:30:12): Nebo jinak. To je jako když jede banda na kolech. Nejvíce se namaká ten poslední v lajně, protože jakékoliv zaváhání musí posléze pracně kompenzovat.



|
© 2010 Ludvík Novotný