no-banner
|


Pošta
Vasikn . 20.11.2008 18:42:54 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (08.11.2008 02:26:04): Sice Týn byl už dávno, ale mam k němu jeden dotaz. Bude někdy bude zase výsledkový servis s jednotlivýma známkama na RCmanii (nebo i jinde) tak, jako minulou sezonu?

Pošta
tomasc . 08.11.2008 02:26:04 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
jyrry (07.11.2008 23:12:58): Co nejjednodušší pravidla. Když si pravidla pročteš, tak ty tam máš už dva motory smajl.
Když bude model vypadat nebezpečně použije se pravidlo o rozhodnutí ředitele.
RCMates (07.11.2008 18:34:52): Na rozpětí nezáleží. Ohledně letadla je jen jeden limit 110g.
MAD-BOXs (07.11.2008 18:55:12): Přes konektory stačí. Primárně, aby to mohl odstavit někdo jiný.

Požadavky jsou jednoduché. 110g + dvoučlánek. Zbytek je omáčka o průběhu závodu a bezpečnosti.
Modely létají dost rychle, ale rychlost není vše. Pilotáž je mnohem důležitější.

Pošta
jyrry . 07.11.2008 23:12:58 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (07.11.2008 11:17:55):
Docela dobré je spojení názvu tématu "Pomalu a v hale" s pravidly pro pylony... smajl
Co předepsat gumičkový unašeč s tím, že před vrtuli nesmí vyčnívat hřídel nebo závit unašeče...?

Pošta
jyrry . 07.11.2008 23:09:47 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
MAD-BOXs (07.11.2008 18:55:12):
Viděl bych to na "možnost snadného odpojení napájecího akumulátoru" - něco jako mají předepsané lodě - rychlíci...

Pošta
MAD-BOXs . 07.11.2008 18:55:12 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (07.11.2008 11:17:55): a pilot musí prokázat možnost rozpojení elektrického vedení k motoru(ům)

to jak? Přes konektory?

Pošta
RCMates . 07.11.2008 18:34:52 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (07.11.2008 11:17:55): ahoj takže rozpětí modelu nehraje roli?

Pošta
tomasc . 07.11.2008 11:17:55 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tks (07.11.2008 10:12:35): V příštích RCmodelech (12/2008) vyjdou pravidla. Měl jsem je napsaná už teď, ale nevešli se.
Hodil jsem je sem: http://www.rcmania.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=803

Pošta
aviator . 07.11.2008 10:23:30 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tks (07.11.2008 10:12:35): Ano , měří se čas. Kvalifikace na 5 kol, finále na 10 kol. Éro jakékoliv do 110g letové hmotnosti. Napájení maximálně 2S lipol.

Pošta
tks . 07.11.2008 10:12:35 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (07.11.2008 10:07:02): A jaké tam jsou pravidla? Tam se jen měří čas na kolo a na skutečném pořadí nezáleží? Mate mě ten postupný start...

Pošta
aviator . 07.11.2008 10:07:02 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
Clouseau (07.11.2008 08:14:57): Teď tam dávají záznam finále pyloňáků :-).

Pošta
Clouseau . 07.11.2008 08:14:57 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (06.11.2008 07:20:27):
dobrý videa, dík moc

Pošta
Mirek D . 06.11.2008 21:08:16 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
Mirek D (06.11.2008 21:00:08): JInak se chlubím, že zatáčku na zádech jsem zvládl hned následující den (v pondělí po soutěži) při tréninku v hale u nás. Takže příště už snad ta nejjednodušší sestava komplet bez vynechávání. Venku s jiným érem jsem ji lítal dávno, ale mezi čtyřma stěnama mi to zatím nešlo.

Pošta
Mirek D . 06.11.2008 21:00:08 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (03.11.2008 09:15:40): Milošově Renatě moc podobnej nejsem, neboj, spali jsem každej jinde (teda doma). smajl

Pošta
tomasc . 06.11.2008 11:26:44 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (06.11.2008 10:39:02): Snadno se to pozná podle rychlého Márova "stroje". A taky je to jediná skupina kde nedolétal nikdo.

Pošta
aviator . 06.11.2008 10:39:02 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (06.11.2008 10:25:37): První skupinu jsem neidentifikoval, na dalších dvou se shodneme. Zítra budou na Aviariu dávat záznam finále smajl, tedy jestli se jim ho podaří zpracovat...

Pošta
tomasc . 06.11.2008 10:25:37 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (06.11.2008 07:20:27): K pylonům. Dle mě je to ze třetího kola:
První skupina: Vašek Novotný(60), Marek Plichta(60), Petr Hrubeš (60)
Druhá skupina: Tomáš Ciniburk(20,8), Tomáš Barník(33,5)
Třetí skupina: Jan Sedláček(23,2), Jiří Potenský(32,4)

Super video. Díky. Budu muset zkrátit dráhu. smajl

Pošta
emo . 06.11.2008 08:50:11 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (05.11.2008 16:32:19): No štartovať a aj pristávať by sa malo zásadne, ale zásadne proti prievanu.

Pošta
RCMates . 06.11.2008 07:52:13 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (05.11.2008 13:10:44): Děkuji za planek smajl smajl smajl

Pošta
aviator . 06.11.2008 07:20:27 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (05.11.2008 10:53:35): Druhá dvě videa z Týna.

Pošta
Zuzulik . 05.11.2008 16:34:24 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (05.11.2008 16:32:19): Hmm, velice zajímavé... Každopádně děkuji za informci. smajl

Pošta
tomasc . 05.11.2008 16:32:19 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
Zuzulik (05.11.2008 16:25:09): Je jedno z které strany odstartuješ, ale mělo by se přistávat z druhé.
Osobně si myslím, že i v F3P by měl start a přistání "nějak" vypadat. Přeci jen je to docela používaný manévr smajl

Pošta
Zuzulik . 05.11.2008 16:28:43 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (05.11.2008 16:25:49): Ehm, mno, ono to vyplynulo z dalších (jiných)okolností. smajl smajl

Pošta
aviator . 05.11.2008 16:25:49 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
Zuzulik (05.11.2008 16:23:51): Díky. Nicméně stejně máš neomluvenou absenci... smajl

Pošta
Zuzulik . 05.11.2008 16:25:09 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
tomasc (05.11.2008 15:34:06): Aha, a prosím tě z které že to strany se musí startovat ? smajl

Pošta
Zuzulik . 05.11.2008 16:23:51 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (05.11.2008 13:50:52): Opravdu, ty máš básnické střevo ! Dost dobrý článek ! Pochvala ! Téda, v něděli muselo být v Týně fakt supr. smajl

Pošta
tomasc . 05.11.2008 15:34:06 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
pad (05.11.2008 15:22:51): Je to jedno. PLATÍ to jen pro F3P. V RCEA (béčka) se přistání hodnotí a musí být stranově správně.

Pošta
pad . 05.11.2008 15:32:55 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
HonzaS (05.11.2008 15:31:08): aha, no to jsou věci ... přiznávám, že jsem téměř uronil slzu touhy "být zas při tom", ale na druhou stranu asi bych se nesmířil se svým výkonem smajl

Pošta
HonzaS . 05.11.2008 15:31:08 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
pad (05.11.2008 15:22:51): právě že ne... už se start a přistání neboduje vůbec (ani 0/10).

Pošta
pad . 05.11.2008 15:22:51 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
aviator (05.11.2008 10:53:35): ... už neplatí že by se mělo přistávat ve stejném směru jako se vzlétávalo? (Honza S.)

Pošta
tomasc . 05.11.2008 14:44:40 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Týnské "dušičky"
Patas (05.11.2008 13:50:41): fakt se ti to osvědčilo jako nejlepší? Nejlépe se mi takový model řídí. Nejpodstatnější mi přišlo, že se nemění moment. V hale, kde máš strop 8m a pylony 22m od sebe, je pohodový let důležitější než rychlost. Nejdůležitější je DOLÉTAT. V Týně byla úmrtnost v kvalifikaci 54%.
A není náhoda, že první tři závodníci dolétali všechna kvalifikační kola. smajl



|
© 2010 Ludvík Novotný