reklama
|


Pošta
Dalibor . 27.04.2020 14:10:25 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Regulátor Jeti Hacker
Pampi (26.04.2020 22:59:00): Po cca 15 letech to mohou být i kondenzátory. Jejich životnost nebývá poslední dobou nekonečná

Pošta
geo . 27.04.2020 13:33:24 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Regulátor Jeti Hacker
geo (27.04.2020 00:02:33): Potom ešte, keďže olovo je fuj, môže byť na príčine tzv. cínový mor. Je to rozpad cínu na sivý prášok pri nízkych teplotách. Tzn. ak je skladované v mraze (nevyhrievané garáže). Aj keď cínových zliatin sa to týka menej.
https://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADnov%C3%BD_mor

Pošta
JiriB . 27.04.2020 13:12:11 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Regulátor Jeti Hacker
Pampi (26.04.2020 22:59:00):
Minulý rok mi "umřel" Bflight 30 … také mě to bylo divné... byl v Algolu, pak cca 2 roky bez použití … umístění do jiného modelu a … zřejmě odešel bec. Co si pamatuji, tak se při provozu dost hřál i když byl venku a proudy max. 25A... Za ty roky služby jsem mu odchod "odpustil"....

Pošta
geo . 27.04.2020 00:02:33 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Regulátor Jeti Hacker
Pampi (26.04.2020 22:59:00): Mne sa také stalo, keď som po dvoch rokoch zapojil regulátor a zabudol som ho preprogramovať na iný počet článkov.

Pošta
Pampi . 26.04.2020 22:59:00 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Regulátor Jeti Hacker
Vytáhnul jsem ze šuplíku černého 3P Mastera 40 A. Při průchodu 25 A po cca 10 sec. vypne, asi na teplotu a přijde mi, že trochu smrdí -né zatuchlinou smajl Je po něm? Může regl umřít stářím? Je z roku 2004.

Pošta
Rosta2 . 17.04.2020 18:09:10 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: hřídel 8x143mm?
elepilot (17.04.2020 16:06:13): Já jsem od nich kupoval průměry 16mm, 25mm, ( lineární vedení pro frézku) a kousek toho průměru 8mm a tolerance byla skutečně tak max. půl stovky do mínusu (7,995), i u těch větších průměrů, čili rozměr pro ložisko ideální.

Pošta
elepilot . 17.04.2020 16:06:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: hřídel 8x143mm?
Rosta2 (17.04.2020 13:12:39):
suprr, díky!!
ještě dotaz nestrojaře - tolerance v datasheetu 0/-15 um je u 8mm průměru rozměr v intervalu: min 7,985mm - max 8,000mm ? (aby mi "ty králíky do toho ložiska vešly")

Pošta
graup15 . 17.04.2020 13:38:36 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: hřídel 8x143mm?
elepilot (17.04.2020 12:01:47):
Sezen si vyhazovace z lisů. Jsou to presne brousene, kalene tycky.

Pošta
Rosta2 . 17.04.2020 13:12:39 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: hřídel 8x143mm?
elepilot (17.04.2020 12:01:47): Zkus to tady https://www.teatechnik.cz/vodici-tyce/ já jsem od nich kupoval průměr 8mm v délce 300mm za cca 90Kč.

Pošta
elepilot . 17.04.2020 12:01:47 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
hřídel 8x143mm?
Nevíte někdo, jestli se dá jako ND k nějaké oběžce sehnat takhle dlouhý(á?) hřídel
zatím jsem nic tak dlouhého nenašel.. smajl
nebo nějaká šikovná malovýrobna v CZ?
dík za tip.

Pošta
JiriB . 22.03.2020 22:18:40 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (18.03.2020 14:41:44):

Změříl jsem..... cca ve 20. sekundě bylo napětí 6,8V a hned vzápětí cca v 25.sec kleslo na 6V a asi další 3sec drželo a ... pak jsem to nevydržel a pokus ukončil.
Už mám objednaný Talon 15A a .... zkusím jiné aku. Tyto budu "dojíždět" se snahou o mot. let do 15s....
Diky, J.

Pošta
JiriB . 18.03.2020 14:41:44 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
Fifa (18.03.2020 14:05:08):
Změřím...už mi to bylo doporučeno v poště...jak změřím (v pátek), tak to sem napíšu, jsem také zvědavý.... dik, J.

Pošta
Fifa . 18.03.2020 14:05:08 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): muzez zmerit prubeh napeti primo na baterkach ?

Pošta
felix . 17.03.2020 21:41:37 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (17.03.2020 20:30:48): Tak lehci vrtuli. smajl

Pošta
JiriB . 17.03.2020 20:30:48 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
vinklarek (17.03.2020 10:58:51):

Omlouvám se, já překouknul...jsou to aku Dualsky xppower 35C, t.zn. je na nich piktogram max. 2A nabíjení, max. 14A vybíjení....
Co teď ?
Aku s větší kapacitou bych nerad, snažil jsem o co nejlehčí instalaci, letovku teď mám 420g a ... Brko s tím pochoduje parádně, i ve větru v neděli... Kdybych dal větší hmotnost do nosu, tak bych musel dovažovat vzadu....
Ten pokles mě "nebaví", jaký lehký regl, bez poklesu doporučíte ?
diky

Pošta
vinklarek . 17.03.2020 10:58:51 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
lv (17.03.2020 10:53:02):
No právě ... sám používám takové aku abych byl na "10C odběru".

Pošta
lv . 17.03.2020 10:53:02 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
vinklarek (17.03.2020 07:49:11): A to by tých 20C aj museli mať. To znamená vnútorný odpor do 46mOhm.

Pošta
vinklarek . 17.03.2020 07:49:11 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06):

400mAh 20C je "jmenovitý" odběr 8A !!!!
A ty máš 9,5A .... smajl

Pošta
bida . 17.03.2020 06:36:34 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): zkusmo bych dal silnější(vyšší C nebo kapacitu) aku i za cenu těžší aku.

Pošta
Mamavra . 17.03.2020 01:19:28 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): len otázka. Odber máš 9.5A a máš tam 400 mA 20C?

Pošta
JiriB . 16.03.2020 21:05:06 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
náhled náhled
"omotorované" Brko
Zdravím,
asi mám problémek, ale není mi úplně jasné, co s tím....
Upravil jsem házedlo f3k Brko na "motor". "Uříznul" jsem předek a "připojil" gondolu od Hořejšího....povedlo se a letí to dobře....
Motor je tento
https://eshop.satria.cz/satria/eshop/3-1-Elektromotory-stridave/-4-/5/638-BMA1712-13-2225- ...
s vrtulkou 7/4
regulátro Ray 15A a aku Dualsky 400mAh, 2S, 20C ....
Z křivek Altis a odberané kapacity to ukazuje na odběr cca 9,5A, spíše méně...
Když jsem minulý týden zalétaval, tak mi "vysílačka Jeti říkala" "Slabé napětí baterie"....na příjmači jsem měl alarm nastavený na 4,4V ....
To hlášení mě teda "dostalo", nikdy se mi nestalo, že by v systému napájeném BECem došlo k poklesu . Na další létání jsem zapnul v Altisu i záznam palubního napětí a křívky jsou na připojených obázcích...
Je tam vidět, že za chodu motoru dochází k poklesu napětí, t.zn. BEC "nestíhá".... Tuší někdo, proč dochází k poklesu, když všechny komponenty jsou "uprostřed" specifikací ? Proud 10A u reglu 15A a i ty aku stíhají....
Je to réglem ? Do teď jsem kupoval "drahouše" Jeti, až teď "šetřím" a koupil RAY za 340,-Kč...
Ty poklesy se mi nelíbí a .... jaký regl bych měl přídit, aby "drželo" napětí a hmotnost byla na urovní toho Raye....pozn. při stoupání je pohyb serv nevelký...
Diky, J.

Pošta
pospa . 17.02.2020 18:31:59 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Motor do Extry
bida (17.02.2020 07:40:15): smajl

Pošta
bida . 17.02.2020 07:40:15 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Motor do Extry
pospa (16.02.2020 19:07:54): stav se.

Pošta
pospa . 16.02.2020 19:07:54 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Motor do Extry
Nemáte někdo prosím tip na motor do Extry od Multiplexu?
https://www.zbozi.cz/vyrobek/multiplex-extra-330sc-kit/
Originál Multiplex tam má být PERMAX BL-O 3520-920
Nikdo ho (už) nemá skladem a v Německu bych ho objednal až jako poslední možnost.
Rád bych koupil v tuzemsku.
Aku mám 3S

Díky

Pošta
frici . 18.12.2019 20:15:42 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
supik (15.11.2019 18:33:24): supik (15.11.2019 18:33:24):
Tak to máme podobné..jinak regl mám samo sebou 120 Mezona..
Ta AXI 5325tka je na 6S myslím dobrá volba..s váhou do 4,5kg. Jakou máš kapacitu toho 6S ve Slickovi?

4500 mAh. . v poho až na 7.30 slušnej 3D akrobacie

Pošta
supik . 15.11.2019 18:33:24 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
frici (15.11.2019 10:15:13): Tak to máme podobné..jinak regl mám samo sebou 120 Mezona..
Ta AXI 5325tka je na 6S myslím dobrá volba..s váhou do 4,5kg. Jakou máš kapacitu toho 6S ve Slickovi?

Pošta
frici . 15.11.2019 10:15:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
supik (13.11.2019 17:06:49):
ok dík za názor ,,,
možno vyskúšam na jar ..ale s aspon 120A reglom.... ) hasičáren máme daleko )
ináč v Slickovi 1,8m mám
na 6s Axi 5325/16 s fiala 21/10 to letí výdatne lahko s velkou rezervou...ľetovka4 ,4 kg
oi GB MXS 1,95 je robený na tento pohon s vrt 22/10 podla videí celkom v pohodke ..
mne sa nepáčia tie módne xpw 30 etc pohony na 10 a vic článkov....má to sice brutál výkon,,,za cenu že je to už pre mna omotorovaná tehla , ktorú treba nahánat cez oblohu 200km/h))))) mne sa viac sedí min hmotnost na max výkon...okrem toho že je to aj cenovo celkom dostupné,,,,,,,

Pošta
supik . 13.11.2019 17:06:49 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
frici (12.11.2019 17:12:29): Tento motor jsem měl v Sebart Su 29 140 (cca 2m) s 20/8. Zkoušel jsem nějaké JAS dřeva, ale nebylo to ono. Podle mě 20/10 nemá moc smysl (zvýší se odběr, sníží otáčky resp. akcelerace, atd. na klasickou akrobacii asi jo, ale na blbnutí ..Nevím co preferuješ). Časem mi už ten výkon chyběl a proto jsem šel do výměny motoru. Teď mám AXI 5325/18V2 a na 6S to točí vrtuli PT 22/10EL a není to vůbec špatné. Mám to ve Slick 540 74'' EXF cca 1.8m. Ještě vzpomenu Monobruta, který popravdě tvrdí, že by to do dvoumetrovek chtělo aspoň pohon do 3KW, ale to už se bavíme o 10-12S. Je to jen moje zkušenost a asi jsem ti moc nepomohl, třeba někdo poradí lépe..

Pošta
frici . 12.11.2019 17:12:29 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
náhled
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
supik (12.11.2019 17:03:49):
GB Jak 1,8 m

Pošta
supik . 12.11.2019 17:03:49 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Axi 5320/18 ˇ/6s /s vrtulou 20/10 skúsenosti
frici (11.11.2019 06:20:45): Můžu se zeptat v čem to máš??



|
© 2010 Ludvík Novotný