no-banner
|


Pošta
Ďusi . 12.07.2006 23:05:19 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 22:12:50):
Dneska sem zabíhal 400 do deproňáka a standardní sedmičlánek GP 1100 NiMH ho krmil dvě hodiny! Za letu vydrží něco přes deset minut.

Pošta
Acid . 12.07.2006 22:19:12 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 22:15:50):
jj, mel jsem to v tomhle:
http://rc-cars.rulez.cz/nrx/nrx.htm

Pošta
elepilot . 12.07.2006 22:15:50 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Acid (12.07.2006 22:14:08): 180tka - to se dává do robertů..? smajl

Pošta
Acid . 12.07.2006 22:14:08 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 22:10:48):
jednou jsem chtel fakt poradne zabehnout 180ku do osmnactiny (auta), po hodine zabihani na 2,5V mi umrel primo na nabijecce smajl

Pošta
Pezza . 12.07.2006 22:12:50 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 22:10:48): V kuse 2 hodiny by mi stejně asi nejel, neměl bych pro něj krmení na tak dlouhou dobu smajl

Pošta
Pezza . 12.07.2006 22:11:11 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 22:08:36): Tak to se mi trošku ulevilo, je jasný že ho zbytečně rozdělávat nebudu, když k tomu nemám důvod. Díky mooooc smajl smajl

Pošta
elepilot . 12.07.2006 22:10:48 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Acid (12.07.2006 22:06:29): já jsem kdysi dávno fakt vydržel a speed600/8,4V jsem zajížděl min. 2 hodiny (ne v kuse) a pak snesl 12 článků při 22A!! umřel až na náraz zeměkoule smajl

Pošta
elepilot . 12.07.2006 22:08:36 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 22:03:49): nic nerozebírej, akorát to po....š smajl přes ventilační díry se podívej na komutátor-zda je na něm proužek, kdva nebo pořádká stopa... prostě ho chvíli nech jet a pak mu dej plnej kotel a uvidíš, jestli jiskří, když jo, musíš být trpělivej a dát mu čas s menším zatížením...

Pošta
Acid . 12.07.2006 22:06:29 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:59:32):
ja vim, ale co jsem rozdelaval nekolik 280, 300 a MIGu 500, tak ty vystupky se obrousi az ke konci zivotnosti motoru, jsou hodne tvrde...

Pošta
Dingo . 12.07.2006 22:05:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Motor pro RCE7
carbon (12.07.2006 20:54:13): Zkus tenké pásky izolepy. Já to tak dělal i u volňásků (blahé paměti).

Pošta
Pezza . 12.07.2006 22:03:49 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:59:32): oou, to znamená, že bych ho musel rozebrat, že. No to by bylo zajimavý ho potom zase složit, ale zase na druhou stranu jsem s ničím podobným neměl problém, a navíc se mi jeví docela velkej, oproti Megax 300. V každým případě děkuji

Pošta
elepilot . 12.07.2006 21:59:32 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Acid (12.07.2006 21:50:07): ono je důležité jaký je "panenský" tvar uhlíků. v těch plechovkách bývá často tak debilní patvar, že uhlík jede pouze po dvoukrajních rantlech které se musí ubrousit a teprde pak si sedne celou plochou.... pokud se začne smažit hned naplno, tak se vyplálí dvě drážky, při polovičním porudu to hřeje jak čuně, a ....

Pošta
Dingo . 12.07.2006 21:58:37 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Motor pro RCE7
Tomashr (12.07.2006 07:03:40): Jo, umět se to asi musí. Po pravdě řečeno, já to nezkoušel, jen jsem pár těch křídel viděl, jak továrních, tak amatérských. A potom na to mám výpočetní program a ten mi zatím ještě nelhal, zatím...

Pošta
Acid . 12.07.2006 21:50:07 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:45:37):
kdepak
pouzivam ted corally high silver, zatim nejlepsi co jsem kdy mel, oproti corally high copper co jsem pouzival predtim je zivotnost komutatoru i uhliku x nasobna

anyways, plechovky zabiham obdobne, kdyz mam cas a chut, necham je tocit 5 minut, nekdy ale je problem ze na 1V "nenastartujou", tak je rozbehnu na vic (obvykle 2,5V staci) a pak stahnu na 1V

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:48:02 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:44:02): To vím, mám sice Turbo BB a to myslím snese ještě o fous víc, ale tohle je maximum

Pošta
elepilot . 12.07.2006 21:45:37 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Acid (12.07.2006 21:43:23): ale ty tvoje uhlíky jsou proti letadlovým plechovkám máslo smajl

Pošta
elepilot . 12.07.2006 21:44:02 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:41:04): 600/8,4V snese po záběhu cca 20A, 10-12A bývá sice optimální proud (nejvyšší účinnost), ale výkon je někde na 60% použitelného maxima....

Pošta
Acid . 12.07.2006 21:43:23 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:31:17):
po presoustruzeni komutatoru zabiham motor do auta 2 minuty na 1V, serrated povrch neobnovuju

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:41:04 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:37:56): Hm, takže to je tak poloviční zátěž, nemílím-li se a jestli umím číst, ale další podstatná věc, díky smajl smajl

Pošta
elepilot . 12.07.2006 21:37:56 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:35:47): podle mě by tam mělo téct aspoň tak 4-5A, postupně víc..

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:35:47 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
elepilot (12.07.2006 21:32:54): Díky, to je pro mě zásadní info, myslel jsem si, že tyhle otory se zabíhaj naprázdno bez vrtule, a jak tak pozoruju, tak jsem se cabl, a škaredě smajl smajl

Pošta
elepilot . 12.07.2006 21:32:54 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:13:12): vezmi zdroj 5V, na motor dej vrtulku 6x3-6x4 a nech ho jet třeba 2x půl hodiny, pokud ti bude při 8V as vrtulí 8x5 "moc prskat", tak dej další běh na 5V...

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:32:40 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
graup15 (12.07.2006 21:28:22): No asi jo, do větroně smajl Je to moc, tohle je jeden z doporučovaných motorů

Pošta
Lupen . 12.07.2006 21:32:26 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Tak nevim...
Jindra M (12.07.2006 10:37:50): Tak to je pecka. Více na http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=573

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:31:17 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
MartinM (12.07.2006 21:25:04): Hm, to je mi jasný že bycho mohl po jednom letu rovnou zakopat, ale co mě nejvíc zajímá je to, jak dlouho a na kolik výkonu ho zabíhat. V destilované vodě to zkoušet nebudu, to se mi zdá trošku mimo mýsu, hlavně kvůli ložiskám, který v motoru jso smajl

Pošta
graup15 . 12.07.2006 21:28:22 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:03:24):
Mig 600 ...muhehe .to je náhradní díl do vrtačky,nebo fénu?Do éra to dávat nebudeš,že né????

Pošta
MartinM . 12.07.2006 21:25:04 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:13:12): Nezabehnout = poslat ho za nedlouho do kytek. Zpusob zabehu si musis zvolit sam.

Pošta
graup15 . 12.07.2006 21:23:28 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Motor pro RCE7
carbon (12.07.2006 20:54:13):
Variopaint smajl
Vážně zkus to..umejt to jde acetonem v pohodě...a hrubost to má dost velkou

Pošta
Pezza . 12.07.2006 21:13:12 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
MartinM (12.07.2006 21:04:43): Díky, ale jsem z toho trošku tumpachovej, protože názory se docela hodně liší, nerad bych ten motor odrovnal hnedka na začátku smajl

Pošta
MartinM . 12.07.2006 21:04:43 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Záběh elektromotoru
Pezza (12.07.2006 21:03:24):

http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2.php?idforum=4&r=1152731052&potec=590961



|
© 2010 Ludvík Novotný