no-banner
|


Pošta
Falco . 12.11.2004 15:56:21 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
mathew.sk (12.11.2004 15:45:48): Tak se někdy podívej třeba na to létající lešení, co do něj lezou ti směšní lidé s baťůžkama smajl (An-2)

Pošta
mathew.sk . 12.11.2004 15:50:24 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Four (12.11.2004 15:47:06): bavíme sa stále o modeloch,ne?

Pošta
n.a . 12.11.2004 15:49:54 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Four (12.11.2004 15:47:06): smajl Ještě je mladý,má to ještě před sebou. smajl

Pošta
PetrLBC . 12.11.2004 15:47:44 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
mathew.sk (12.11.2004 15:45:48): smajl myslím kategorii s rozpětí kolem 3m smajl

Pošta
Four . 12.11.2004 15:47:06 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
mathew.sk (12.11.2004 15:45:48):
Tak to si toho moc neviděl smajl

Pošta
mathew.sk . 12.11.2004 15:45:48 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
PetrLBC (12.11.2004 15:45:05): 3 metrovú vrtulu som tušim ešte ani nevidel.. smajl

Pošta
PetrLBC . 12.11.2004 15:45:05 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
zapa (12.11.2004 15:06:36): Ono dost velkej bordel dělá vrtule-třeba u 3m je víc slyšet než motor (samozřejmě záleží na tlumiči smajl )

Pošta
zapa . 12.11.2004 15:06:36 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
logout (12.11.2004 14:26:02): Nebudu se s Tebou hadat - sam delam uz jen heli a tak F3A je pro mne teoreticka oblast. Nicmene hluk je to co me aktualne trapi sam mam rvouci O.S. 61 WRC a pak jeden super tichej HGL - kamos ma Yamadu 91 a ta jen prede ... o bordelu se neda mluvit v zadnem pripade

Pošta
Jindra M . 12.11.2004 15:02:25 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (12.11.2004 14:09:35): Jak to ty jsi je uz videl, drzel, tocil? Ryzo-wennmachery? Prijde do nej 16/15/3 a hned se uvidi co delaji v porovnani s originalem...

Pošta
logout . 12.11.2004 14:26:02 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
zapa (12.11.2004 14:02:24): pro vetsinu lidi je spalovak (do 15 ccm) jecici MVVS, ale jsou i jine motory ... - Pre mňa teda nie. Mám MVVS 8ccm s upraveným výfukom a MVVS 4,6 s dvojpapučou. Pohon dimenzujem, aby sa dalo lietať na minimum plynu a maximálku využívam iba občas. Používam plynulú reguláciu plynu(nie ON/OFF). Dovolím si povedať, že elektromodely v odpovedajúcej veľkosti s odpovedajúcimi letovými vlastnosťami a prevodovkami narobia väčší rachot. smajl

Pošta
Milan Porkristl ml . 12.11.2004 14:16:13 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (12.11.2004 14:09:35): jsem na trvalých (skoro) 300W dovnitř na 13,5V a 12x8.
Kolik že wattů to má přežít?
Btw, v tomto bodě to je lepší (nepochopitelné) než původní 2820 s kv 950..

Pošta
Milan Porkristl ml . 12.11.2004 14:09:35 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (12.11.2004 12:37:09): z toho Wemotecu (pokud jsi ho viděl zblízka) obšlehnout dokázali zatím (možná) tak barvu... smajl
Profily, co mají na lopatkách, (oproti originálu) působí dojmem, že si asi popletli smysl otáčení...

Pošta
zapa . 12.11.2004 14:02:24 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Tomashr (12.11.2004 13:37:54): Nechci moc provokovat, ale slusny spalovak je hlukem srovnatelny s elektrikou + prevodovka. (Kdy slysel napr. Yamadu s pressure systemem a se spec vyfukem da mi za pravdu) - cenove to bude na petine, vykonove dvo-troj nasobek.

Ac sam priznivce letajicich tramvaji doporucuju nebejt tak zatatej a dam tam co je jeste porad nejefektivnejsi. Vim ze pro vetsinu lidi je spalovak (do 15 ccm) jecici MVVS, ale jsou i jine motory ...

Kazdej kdo nadava na smrdiciho/hluciciho Trabanta taky nepresedla rovnou na hybridniho Nisana Prius smajl

Prominte mi prosim tu trochu demagogie, ale F3A elektro to je v dnesni situaci jen pro hodne tvrdohlave/bohate pány (a paní)

Pošta
Tomashr . 12.11.2004 13:37:54 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
n.a (12.11.2004 13:28:31): Abys rozumel spravne - me lezi ve sklepe stavebnice Omegy 2, rozhodne to neni tak, ze bych ji pokladal za optimalni pro elektro, opak je pravdou.
Zatim je to ve stadiu vypoctu, vazeni a mereni. Nicmene vychazi to relativne unosne - ona se da dyha dost odbrousit, potah se udela mnohem tenci folii nez by bylo obvykle u spalovaku (nebo mozna dokonce jen mirne nalakovanym papirem, odpada ochrana proti palivu) a par dalsich zdokonaleni. Letat to bude urcite a soutezni ambice nemam, otazka spis zni, co od toho budu chtit a kolik do toho ocekavam. Mimochodem receno ale co se tyce motoru, tak uvazuji o Hackeru, prave s ohledem na to, ze pokud me to zaujme, tak pujde motor pouzit i na "nadupanejsi delo", pokud me to naopak nechytne, tak bude aspon prodejnejsi. Velky AXI sice prijde na pulku, ale v pripade dalsiho rozvoje ci naopak krachu ho muzu hodit rovnou do popelnice smajl

Pošta
n.a . 12.11.2004 13:28:31 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Tomashr (12.11.2004 13:19:53): smajl To bych radši laboroval s vrtulí a výfukem.Omega je na el.moc těžká.To by asi byl lepší E-Rebel nebo Flop XXL nebo jak tomu Flídr říká.Tam to plošné zatížení vyjde mnohem lepší.

Pošta
Tomashr . 12.11.2004 13:19:53 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
n.a (12.11.2004 13:11:03): Problem je v tom, ze ja opravdu nemam v dane chvili se spalovakem kde letat... Navic i bez ohledu na okoli nemam hluk rad smajl

Pošta
n.a . 12.11.2004 13:18:08 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (12.11.2004 11:54:00): smajl BMW má na splátky.Vedle baráku má pumpu ale jezdí tankovat na druhý konec města,protože tam mají benzín o cent levnější. smajl A kdo neviděl to smlouvání na vietnamském tržišti neuvěří. smajl smajl

Pošta
emo . 12.11.2004 13:13:07 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Jindra M (12.11.2004 12:15:10): Myslel som, že boj pytlíku a buřtíku v F3A je už trochu mimo. Tam je snáď už situácia jasná nie? Tak že si ma nepochopil. Ale inak máš pravdu. Keď si všimneš názov tohoto stromu, k tej téme sa v súčasnosti dá len tláchať alebo mlčať.
Príjemný výkend!

Pošta
n.a . 12.11.2004 13:11:03 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Tomashr (12.11.2004 12:31:30): smajl Do Omegy ll je nejlepší elektrika MVVS 12,7 a nemusí být ani laďák.Pokud nebudeš mít kam ten pohon potom přendat,tak to budou vyhozené peníze. smajl Snad nebudu moc bit? smajl

Pošta
graup15 . 12.11.2004 12:37:09 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Jindra M (12.11.2004 12:15:10):
Čau draku....už mám doma důchadlo pro (Psa)....Když vidím jak kvalitně to číňani obšlehli Wemotecu...tak by ještě mohli opajcnout Kokamům 3200 -20C smajl A hned by bylo po problémech s cenou pohonů smajl smajl smajl smajl

Pošta
Tomashr . 12.11.2004 12:31:30 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Jindra M (12.11.2004 12:15:10): Bohuzel je to presne tak, jak pises. Sam uvazuji o elektrifikaci OMEGY 2, coz je jeste relativne "rekreacni" F3A/RCM2, proti tomu s cim leta spicka F3A je to vylozena detska hracka. Ale i tak je s tim problemu az nad hlavu smajl

Pošta
Jindra M . 12.11.2004 12:15:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
emo (12.11.2004 11:58:02): No byla by to krasa ze ale rozdil vahu pyltiku proti burtikum proste motorem nedozenes. Leda raketovym. Ta bitva jde porad dal ale u spricky je to tak ze jsou to vyborni piloti ale URCITE ne elektrikari a tak tam daji co jim expert doporuci a pak zkousi. NO A TEN EXPERT bude bud z firmy te nebo one. Normalni elektrikari hledaji sami uz leta a rozumi tomu co delaji (obcas), lepi veci z kapesneho a baterky kupuji na krame. Velke elektriky budou jeste chvilioblast mimo popularni lidovou oblast. Takze "lean back enjoy the ride" a pockej co spicka vykouma a pak to uzij k vlastnim uvaham... Akademicke debaty jsou nanic a na prekticke tu maji 3-4 lidi a zbytek placa domenky nazory a prectena moudra. Zni to tvrde ale zamysli se a odpocitej do deseti, pak se zamysli nad pripadnou odpovedi.....

Pošta
emo . 12.11.2004 12:04:29 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (12.11.2004 11:54:00): Je to začarovaný kruh. Ak niekto utrúsi: "ten je tak bohatý, že by mohol nejakú tu korunu bez problémov oželieť" - prdlajs. Ak by takéto jednanie bolo preňho typické, už by nebol bohatý. Bohatí ľudia sú práve preto bohatí, že sú šporovliví.

Pošta
Milan Porkristl ml . 12.11.2004 12:03:32 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
emo (12.11.2004 11:58:02): tzv. "excentrický milionář".
Není moc pravděpodobné...

Pošta
emo . 12.11.2004 11:58:02 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Pete01 (11.11.2004 19:11:42): Možno práve špička, ktorá bude mať na výkonné a ľahké baterky bude používať obežky a pleps používajúci ťažšie baterky, aby ušetrili každý gram, bude nútený do lietadiel dávať prevodovkové pohony majúce zatiaľ vyšší výkon na jednotku hmotnosti.

Pošta
Milan Porkristl ml . 12.11.2004 11:54:55 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
M-SF (12.11.2004 11:14:32): jistě.
Oběžky jde používat kvůli dobrým bateriím...

Pošta
Milan Porkristl ml . 12.11.2004 11:54:00 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
n.a (12.11.2004 11:07:04): jistě. A koupí si nový Bayerische Motor Werke.
Aby to nebylo vidět, že na tom není "best".
Ale při nákupu kovadliny v Prioru v Č.B, bude 1/2 hodiny hledat nejlevnější směnárnu...
Prostě tak to je, je pouze otázkou, jestli to je chyba nebo naopak přednost.
Sám nevím.

Pošta
n.a . 12.11.2004 11:21:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
lubo (12.11.2004 11:18:46): smajl K sobě nebo k Helmutovi?

Pošta
lubo . 12.11.2004 11:18:46 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
n.a (12.11.2004 11:07:04): smajl To ja zas miesto Floridy idem na maltu (ku miešačke)...... smajl

Pošta
M-SF . 12.11.2004 11:14:32 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
(12.11.2004 11:07:04): jen poznamka - prijde mi, ze nejvetsi posun udelali baterie - obezka nebo dvoupol s 30 clanky pushovanych NiCd/NiMh by byl pro 7-10 minutovy let problem. Tj. mozna budeme letat vsichni kolotoce (era od 300g do 6kg), kdyz budou jeste lepsi baterie (protoze kdo by se staral o zbytecnou prevodovku smajl
PS nazor laika pls nekamenovat



|
© 2010 Ludvík Novotný