reklama
|


Pošta
JiriB . 22.03.2020 22:18:40 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (18.03.2020 14:41:44):

Změříl jsem..... cca ve 20. sekundě bylo napětí 6,8V a hned vzápětí cca v 25.sec kleslo na 6V a asi další 3sec drželo a ... pak jsem to nevydržel a pokus ukončil.
Už mám objednaný Talon 15A a .... zkusím jiné aku. Tyto budu "dojíždět" se snahou o mot. let do 15s....
Diky, J.

Pošta
JiriB . 18.03.2020 14:41:44 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
Fifa (18.03.2020 14:05:08):
Změřím...už mi to bylo doporučeno v poště...jak změřím (v pátek), tak to sem napíšu, jsem také zvědavý.... dik, J.

Pošta
Fifa . 18.03.2020 14:05:08 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): muzez zmerit prubeh napeti primo na baterkach ?

Pošta
felix . 17.03.2020 21:41:37 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (17.03.2020 20:30:48): Tak lehci vrtuli. smajl

Pošta
JiriB . 17.03.2020 20:30:48 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
vinklarek (17.03.2020 10:58:51):

Omlouvám se, já překouknul...jsou to aku Dualsky xppower 35C, t.zn. je na nich piktogram max. 2A nabíjení, max. 14A vybíjení....
Co teď ?
Aku s větší kapacitou bych nerad, snažil jsem o co nejlehčí instalaci, letovku teď mám 420g a ... Brko s tím pochoduje parádně, i ve větru v neděli... Kdybych dal větší hmotnost do nosu, tak bych musel dovažovat vzadu....
Ten pokles mě "nebaví", jaký lehký regl, bez poklesu doporučíte ?
diky

Pošta
vinklarek . 17.03.2020 10:58:51 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
lv (17.03.2020 10:53:02):
No právě ... sám používám takové aku abych byl na "10C odběru".

Pošta
lv . 17.03.2020 10:53:02 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
vinklarek (17.03.2020 07:49:11): A to by tých 20C aj museli mať. To znamená vnútorný odpor do 46mOhm.

Pošta
vinklarek . 17.03.2020 07:49:11 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06):

400mAh 20C je "jmenovitý" odběr 8A !!!!
A ty máš 9,5A .... smajl

Pošta
bida . 17.03.2020 06:36:34 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): zkusmo bych dal silnější(vyšší C nebo kapacitu) aku i za cenu těžší aku.

Pošta
Mamavra . 17.03.2020 01:19:28 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: "omotorované" Brko
JiriB (16.03.2020 21:05:06): len otázka. Odber máš 9.5A a máš tam 400 mA 20C?

Pošta
JiriB . 16.03.2020 21:05:06 . . info
vlákno-strom
náhled náhled
"omotorované" Brko
Zdravím,
asi mám problémek, ale není mi úplně jasné, co s tím....
Upravil jsem házedlo f3k Brko na "motor". "Uříznul" jsem předek a "připojil" gondolu od Hořejšího....povedlo se a letí to dobře....
Motor je tento
https://eshop.satria.cz/satria/eshop/3-1-Elektromotory-stridave/-4-/5/638-BMA1712-13-2225- ...
s vrtulkou 7/4
regulátro Ray 15A a aku Dualsky 400mAh, 2S, 20C ....
Z křivek Altis a odberané kapacity to ukazuje na odběr cca 9,5A, spíše méně...
Když jsem minulý týden zalétaval, tak mi "vysílačka Jeti říkala" "Slabé napětí baterie"....na příjmači jsem měl alarm nastavený na 4,4V ....
To hlášení mě teda "dostalo", nikdy se mi nestalo, že by v systému napájeném BECem došlo k poklesu . Na další létání jsem zapnul v Altisu i záznam palubního napětí a křívky jsou na připojených obázcích...
Je tam vidět, že za chodu motoru dochází k poklesu napětí, t.zn. BEC "nestíhá".... Tuší někdo, proč dochází k poklesu, když všechny komponenty jsou "uprostřed" specifikací ? Proud 10A u reglu 15A a i ty aku stíhají....
Je to réglem ? Do teď jsem kupoval "drahouše" Jeti, až teď "šetřím" a koupil RAY za 340,-Kč...
Ty poklesy se mi nelíbí a .... jaký regl bych měl přídit, aby "drželo" napětí a hmotnost byla na urovní toho Raye....pozn. při stoupání je pohyb serv nevelký...
Diky, J.



|
© 2010 Ludvík Novotný