reklama
|


Pošta
carbon . 16.11.2004 22:25:36 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (16.11.2004 21:55:46):
Cha cha na rcgroup dvě vedle sebe někdo navrhoval jako náhradu GP3300 a řešili to pro cca 100A, takže s mými 40A čajíček. Ale upřímě řečeno nepočítám, že to přežije více cyklů. Jsem zvědav kolik cyklů přežije éro. Stejně se domnívám, že tam přijdou Li 3000 20C. Pak jenom nevím který pilot bude mít takovou výdrž.

Pošta
graup15 . 16.11.2004 21:55:46 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
carbon (16.11.2004 11:02:20):
Nebudou měkké..? to jsou baterky tak do 15A....teda pokud nechceš životnost 20 cyklů smajl

Pošta
ariane . 16.11.2004 12:04:22 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
carbon (16.11.2004 11:02:20): Jen blbni smajl smajl smajl smajl

Pošta
carbon . 16.11.2004 11:02:20 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (15.11.2004 23:20:05):
Objednal jsem 9ks GP1100 do té P5 :--)

Pošta
ariane . 16.11.2004 08:13:19 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (15.11.2004 23:20:05): Né, chtěl bych tam zkusit dát AC 26/45-20 D - MPJ 20150 /kv 3000/ s 8 x 1600 4/5 SC a JETI Master 40. Ty 3 x Lixx by to asi určitě nenakrmily, budu to ladit na 40 A na zemi smajl S vrtulí budu muset ještě polaborovat, ale Grapner Speed nějak málo táhnou, asi tam půjde Aeronaut 6/5, s tím jsem byl spokojen, nebo 7/7 smajlD, podle odběru a předstihu....

Pošta
graup15 . 15.11.2004 23:20:05 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
ariane (15.11.2004 23:06:37):
Tak to jo.....upgrade tipuji bude Mega AC 16/20/2 a 3S-2000-15C...?

Pošta
ariane . 15.11.2004 23:06:37 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (15.11.2004 22:58:57): Neboj, už je to vyzkoušené s tím VM 20/20/27 to taky nelétalo zrovna pomalu a nebudou tam už torzní náhony, ale dvě serva na křidélka. Stinger má o něco tlustší profil, bude určitě pomalejší, než ta Honzova Ariane smajl A navíc...... uhlík až ke koncovým obloukům smajl

Pošta
graup15 . 15.11.2004 22:58:57 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
ariane (15.11.2004 22:47:34):
No .....po tom záletu s Carbonem P5 ky....aby ti neudělali krovky fluuuuuter.......
Přeci jen je rozdíl CFK a Leošova díha.

Pošta
ariane . 15.11.2004 22:47:34 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (15.11.2004 22:29:37): Tak to mě baví ze všeho nejvíce smajl Už mám objednaného u Leoše nového Stingera...... a bude se tunit smajl smajl smajl

Pošta
graup15 . 15.11.2004 22:29:37 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
ariane (15.11.2004 22:25:55):
Musíš jim šlohnout klasickou mikrovlnku a lítat do 3 m výšky.. smajl

Pošta
ariane . 15.11.2004 22:25:55 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Pes (15.11.2004 22:19:15): Tak tu jsem tady u poldů ještě neviděl... smajl smajl

Pošta
Pes . 15.11.2004 22:19:15 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Johny_2 (15.11.2004 10:55:42): stacilo by pujcit od pylonaku nebo poldu radarovou pistoli.

Pošta
graup15 . 15.11.2004 21:36:40 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (14.11.2004 20:16:42):
U soudruha Lindingera..........

Pošta
JiriB . 15.11.2004 10:55:42 . . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (15.11.2004 09:28:24):
....je třeba mít "tu" rychlost tak přesně ?
...jestli ano, tak pak asi zbývá kalibrovat na měřené bázi....
...najít na modelu místo s "barometrickým" tlakem bude asi "ořech"...
...ale jinak držím palce, aby se vše povedlo jak potřebujete....

Pošta
kralm . 15.11.2004 09:28:24 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Pes (15.11.2004 08:56:36): Zkusíme to všechno prověřit, jak už jsem psal. Vítr taky ten den nějaký byl, uvidíme.

Pošta
Pes . 15.11.2004 08:56:36 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (15.11.2004 08:45:24): Laďa mi to popisoval, to na křídle je pouze vstup součtového tlaku a tlak statický se bere v trupu, proto mi to trochu nehraje, hlavně v grafu rychlost 2. letu, jednak její hodnoty samotné (ale možné to je) jednak těch 15km/h před startem a cca 25km/h po přistání. Vítr?

Pošta
kralm . 15.11.2004 08:45:24 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Pes (15.11.2004 08:25:34): pitotka je umístěna asi 0,6 m od trupu na křídle, proud vzduchu od vrtule by to ovlivňovat neměl, ještě to vše prověříme, bylo na to moc málo času, zítra snad vše doladíme.

Pošta
Pes . 15.11.2004 08:25:34 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 23:33:41): Jste si jistí tím, že proud vzduchu od vrtule netlakuje (nebo odsává) trup a tím ovlivňuje hodnotu statického tlaku a výpočet rychlosti?

Pošta
Milan Porkristl ml . 14.11.2004 23:44:44 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 23:38:26): i tak díky, plocha křivky je jasná.

Pošta
Milan Porkristl ml . 14.11.2004 23:41:48 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 23:32:32): měření teploty futrálu, je sice zajímavé, ale pro thingap motor celkem s malou vypovídací hodnotou.
Vinutí je totiž odizolované "prešpánem" od paketu (před rozvalením konců), takže teplota plechů je vždy diametrálně jiná než vinutí (velký tepelný odpor přechodu). Další přechod je plechy/trubka.
Takže jediný, co z toho lze odhadnout je, že to nejspíš netrápíš přespříliš.
Kdyby bylo najednou (paralelně, v stejném rastru) napětí, otáčky, proud, bylo by toho vidět víc.

Pošta
kralm . 14.11.2004 23:38:26 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (14.11.2004 23:20:52): Bude to samozřejmě možné, ale myslím si, že teď bez těch otáček a napětí je to celkem na nic. Až budou všechna data k dispozici, tak se to tu určitě objeví. Zatím to je jen čistě informativní. Data budou k dispozici ve formátu MS Excel.

Pošta
kralm . 14.11.2004 23:33:41 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
erektus (14.11.2004 22:06:38): Rychlost je měřená pitotovou trubicí, dodána je výrobcem toho měřícího zařízení.

Pošta
kralm . 14.11.2004 23:32:32 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
MomoBrut (14.11.2004 22:05:51): Měřená teplota je na motoru, ještě se ale musí lépe připevnit sonda, takže teplota s určitou chybou, bude v dalším měření zkalibrována.

Pošta
Milan Porkristl ml . 14.11.2004 23:20:52 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 21:55:21): Děkuji, zajímavé.
Nešlo by někam uložit data v "zpracovatelném" formátu (třeba txt)?
Jpeg je pro informaci dobrý, pro zopakovatelnost nepoužitelný.

Pošta
erektus . 14.11.2004 22:06:38 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 21:55:21): čím měříš rychlost? Pxxx trubicí?

Pošta
MomoBrut . 14.11.2004 22:05:51 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
kralm (14.11.2004 21:55:21): Kde je merena teplota? Telo motoru, prevodovka ?

Pošta
kralm . 14.11.2004 21:55:21 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Zde jsou grafy z pátečního měření letu F3A modelu ABBRA, motor Lehner 2230-16, převodovka Reisenauer 6:1, vrtule APC-E 19"x12" v prvním letu a Aeronaut 17"x13" 3-listá v letu druhém, ACCU polyquest 2600 mAh 10S2P. Bohužel se nepodařilo rozchodit měření otáček a napětí, ale brzy to bude fungovat všechno.
http://kralm.pc.cz/let1proud.jpg
http://kralm.pc.cz/let1rychlost.jpg
http://kralm.pc.cz/let1teplota.jpg
http://kralm.pc.cz/let1vyska.jpg
http://kralm.pc.cz/let2proud.jpg
http://kralm.pc.cz/let2rychlost.jpg
http://kralm.pc.cz/let2teplota.jpg
http://kralm.pc.cz/let2vyska.jpg

Pošta
Pes . 14.11.2004 20:25:54 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (14.11.2004 17:05:25): Teď to jen osadit motůrkem, připevnit k tyčkám, tyčky na desku, desku na digitální váhu a fučáli, fučáli!

Pošta
Milan Porkristl ml . 14.11.2004 20:16:42 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
graup15 (14.11.2004 17:05:25): pak máš nejspíš jinou věc než jsem měl čest vidět já.
Od koho to je (pod jakým jménem jsi to koupil) ...?
Wemo samozřejmě nemyslím...

Pošta
graup15 . 14.11.2004 17:05:25 . . www . info
předchozí vlákno-strom
Re: Budoucnost obezek v F3A
Milan Porkristl ml (12.11.2004 14:09:35):
No já tě nechci nasrat...ale mám možnost porovnat tu kopii a origoš Minifan-480.....rozdíly nepodstatné...cena podstaně jiná 12 proti 50 Euro smajl



|
© 2010 Ludvík Novotný