reklama
|


Pošta
dokken . 26.10.2020 11:45:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 11:36:10):
Takovejch videí je. A zaroven mraky lidí co maji klon v poradku. Staci cist komenty.

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 11:36:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
dokken (26.10.2020 11:15:06): Tak si vážený pane poslechněte toto video :Original Skyrc imax b6 mini Vs imax B6 clone (1 year after purchase CHARGERS !!!)

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 11:30:50 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (24.10.2020 20:56:08): Nevím, jak jste přišel na to, že METEXEM měřím proteklý náboj ? Až tak mimo nejsem! Jak můžete porovnávat "historický žlutý" M-4630B s Vaším 4660A, když neznáte parametry toho historického? M-4630B má stejnou přesnost při měření DC napětí i proudu jako ten Váš! 4660A má pouze více funkcí.
M-3860D je na tom s přesností hůř.
O přesnosti mého METEXu se mohu kdykoliv přesvědčit kalibrátorem M-140 se základní chybou měření DC napětí 0,003%, resp. s multimetrem DATRON 1281, jehož údaj na rozsahu 100 V má nejistotu 3,5 ppm.
Příště trochu soudnosti!

Pošta
dokken . 26.10.2020 11:15:06 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 09:52:30):
Dobrý den, chci vrátit nabíječku a zpátky své peníze.
Z jakého důvodu?
Vámi prodávaná nabíječka je fake-klon.
Kdo to říká?
Jeden pán z jůtjubu.
Tak to jo )), nashledanou...
smajl
Jinak teď vážně. Klonuje se všechno, číňan klonu číňana.
Ale obecně rozhodně neznamená, že klon je horší.
Specielně tahle nabíječka je nejmasovější charger, je to v podstatě Turnigy Accucell 6 doplněná o zdroj. V tomhle případě je zdroj evidentně menší, ale to ještě nic neznamená. Nemusí mít nutně horší parametry. I to je důvod proč kupovat nabíječky bez zdroje.
Pán z videa tedy zjistil, že klon má menší zdroj a dokalibroval ho o 0.2V. Neukázal shodu napětí na originálu.
Na RCG jsou vlákna o tomhle typu nabíječek a nikde jsem neviděl varování před určitým klonem.

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 09:52:30 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
ika (25.10.2020 19:57:10): Tak nabíječka je clon a náš prodejce ji nabízí bez upozornění! Už není co řešit a příteli ika velmi děkuji, nabíječku vrátím prodejci.

Pošta
ika . 25.10.2020 19:57:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43): https://www.youtube.com/watch?v=jQ6hhP7dVvM

Pošta
dokken . 25.10.2020 19:39:43 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43):
smajl

Pošta
jirinovo . 25.10.2020 19:11:33 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43): ahoj, jen pro zajímavost, schulze pro takhle malý proud používal program D.1A pro Nixx, pulzní nabíjení 0,4A v průměru to dělalo 0,1A trvale, pro trvalé nabíjení a formování článků, dodaný náboj se zobrazí na displeji. Pro vypnutí delta píkem jsou programy s vyšším proudem. Novější modely už tento program nemají.

Pošta
Bumbrdla . 25.10.2020 17:24:43 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (25.10.2020 16:09:17): Otázka není složitá, ale jak poznám, je-li to originál, nebo fake ? Očekával bych, že český e-shop bude prodávat zboží, které nemá takovéto vady. Z Číny neobjednávám.

Pošta
A N Lodygin . 25.10.2020 16:09:17 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 13:54:01): možná by bylo dobré se vrátit k meritu vzniku problému.
Je to teda originál a nebo fake?
Otázka se mi nezdá složitá smajl

Pošta
Bumbrdla . 25.10.2020 13:54:01 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Fifa (25.10.2020 12:43:55): Kdyby si "teoretici" přečetli můj požadavek, tak by tady nepsali takové kraviny !

Pošta
Fifa . 25.10.2020 12:43:55 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 08:31:40):... zda Vaše nabíječe při nabíjecím proudu 0,1 A mají také tuto vadu. Po šesti minutách nabíjení by měl být zobrazen dodaný náboj cca 10 mAh.
Vidíš kdyby si se takhle zeptal rovnou a neukoloval nás nesmysly (jako co že ti máme poslat) tak se i rovnou dozvíš odpověď.
Ne všechny moje nabíječky žádnou takovou vadu nemají.

Pošta
atto . 25.10.2020 11:51:18 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 08:31:40):

Mám 3 rôzne nabíjače takejto (nižšej) cenovej kategórie.
Ani jeden sa nevzpiera a (aj v režime NiCd aj NiMH) ukazuje dodaný náboj.
Z 0000 na 0001 mAh to naskočí po pár desiatkach sekúnd (nemeral som presne ten čas, popri tom som sa venoval inej (modelárskej) činnosti).

Čo sa týka priebehu dodávaného prúdu, tak všetky tri dodávajú "hladký" jednosmerný prúd.
U jedného je vidieť akési uzunké ihličky a druhého mierne zvlnenie ((malá) superpozícia na (veľkej) jednosmernej hodnote) kvazi-pílovitého priebehu. Aj ihličky aj píla je rádovo desiatky až do stovky kHz.
Myslím, že to nie je prekvapujúce, vzhľadom na zapojenie obvodov, ktoré prúd do nabíjaných batérií dodávajú.

Preto som presvedčený, že každý "slušne vychovaný" merací prístroj, ktorý má niekde v ceste merania danej veličiny zapojený RC člen (všetky moje meracie prístroje, aj tie najlacnejšie (za 6,-€) to tak majú) nakýto priebeh bez problémov správne zmerajú.

Pošta
A N Lodygin . 25.10.2020 10:25:45 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 08:31:40): zkusím to ještě jednou.
U všech nabíječek, co tu mám a co to umí mi to při malých proudech neukazuje kraviny.
Jinak když už jsme u toho - fake klony zrovna této nabíječky se (mimo jiného) obvykle poznají tím, že se nedá jít do servisního menu a při nabíjení NiCd a NiMh nevypíná - prostě nefunguje deltapeak a další věci.
Takže je to originál a nebo fake?

Pošta
PTI . 25.10.2020 10:02:11 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
dzordzik (25.10.2020 09:03:03): Nabíjel jsem právě NiMh proudem 100 mA. první údaj o dodané kapacitě naskočil asi po 30sec. Nabíječ SKYRC RS16.

Pošta
dzordzik . 25.10.2020 09:03:03 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 08:31:40):
To, že se na tomto srandafóru, jakýkoli dotaz většinou zvrhne v diskusi o čemkoli jiném, je naprosto běžné. proto je dobré si vytipovat uživatele, kteří o daném tématu něco seriózně vědí, je s nimi normální řeč (tím ses dostal asi tak na 0,1% zdejších uživatelů) a napsat jim vzkaz s konkrétním dotazem. Jiný postup většinou téměř zaručeně vede k tomu, co vidíš v tomto vláknu. Jinak abych ti také částečně odpověděl. Ani jeden z mých nabíječů tím co popisuješ netrpěl. 0,1A jsem často dobíjel NiMh sady do házedel a jednak měřil a jednak to časově sedělo. Na posledním nabíječi se snažím pro nimh vybíral lineární režim dobíjení, ne pulzní. Ale bez ohledu na to jaký zvolím, v obou i při nízkých prodech nabíječ dodaný nábod ukazuje.

Pošta
Bumbrdla . 25.10.2020 08:31:40 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (24.10.2020 21:08:15): nejen pro Lodygina:
Můj požadavek na modeláře byl:
Zdravím,
obracím se na Vás s prosbou na odpověď na tyto otázky:
1/ jaký typ nabíječky používáte,
2/ kde jste ji zakoupili (pokud si pamatujete).
Připojte nabíječku k jakémukoliv druhu aku, nastavte CHARGER a nabíjecí
proud 0,1 A.
3/ při nabíjení odečtěte dodaný el.náboj v mAh po pěti, šesti a sedmi minutách.
Prosím o zaslání měření na můj mail.
Děkuji Vám !

Nevím, jak se může z tohoto požadavku "vyvinout" taková diskuze, která nemá nic společného s mým požadavkem. METEXEM (chyba pro U=(+-0,05% + 3dgt)) neměřím dodaný náboj, na to mám datalogger. Multimetr jenom zobrazuje proud, který do aku teče, čili nabíječka nabíjí - stěrače stírají. Poznámka: METEX si umím zkalibrovat.
Očekával jsem od Vás odpověď, zda Vaše nabíječe při nabíjecím proudu 0,1 A mají také tuto vadu. Po šesti minutách nabíjení by měl být zobrazen dodaný náboj cca 10 mAh.

Pošta
A N Lodygin . 24.10.2020 21:08:15 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
zdzd (24.10.2020 19:50:14): divil bych se - ale opět - nabíječku neznám, takže opět platí bod č.1
Spolehlivě měřit lze to, o čemž s jistotou vím, že dotyčný multimetr umí.

Pošta
A N Lodygin . 24.10.2020 21:00:58 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
PTI (24.10.2020 19:22:02): ještě co se týče těch Metexů - firmou mi kdysi prošly tuším 4 nebo pět kusů, dva měl Honza Hajič. Ty poslední, co z toho přežily (viz výše) mám aktuálně, tak nějak na dožití doma.
Opět víc k tomu nemám co dodat.
Pokud někdo touží zjistit víc - může si zkusit najít jestli ještě Metex existuje a kdy skončil a proč.
http://www.metex.co.kr/

Pošta
A N Lodygin . 24.10.2020 20:56:08 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
PTI (24.10.2020 19:22:02): doma (tj. teď před sebou - sem je vytáhl abych náhodou neopsal špatně číslo) mám M-4660A a M-3860D
K tomuto historickýmu, žlutýmu, na netu ani není návod (nenašel jsem ho), takže pouze odhaduji, co to asi tak může umět.
Proti těm mojim, fakt to nebude lepší.
A měřit velikost proteklého náboje, aniž bych se podíval CO z toho leze, bych se teda neodvážil ani jedním z těch mých.
Víc k tomu nemám co dodat.

Pošta
ika . 24.10.2020 20:01:46 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
zdzd (24.10.2020 19:50:14): ne, proto pisu "orientacne"

Pošta
zdzd . 24.10.2020 19:50:14 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
ika (24.10.2020 19:27:57): Myslíš že to nabíjí vyhlazeným proudem?

Pošta
ika . 24.10.2020 19:27:57 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
PTI (24.10.2020 19:22:02): presne a dohromady s hodinkami se da orientacne zjistit, kolik toho tam nacpe.

Pošta
PTI . 24.10.2020 19:22:02 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (24.10.2020 17:49:16): Clověče, čím doma měříš, když METEX 4630 takhle haníš? Jo je to starý měřák, ale stále jde o měřák, který stačí nejen na modelařinu.

Pošta
A N Lodygin . 24.10.2020 17:49:16 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Fifa (24.10.2020 10:22:25): ano, něco tam (asi) smajl teče - ale co a hlavně kolik, fakt takovou mýdlovou krabičkou, nenaměříš.
Takže ano - krabkou za pár kč lze sice zjistit, jestli to je a nebo nenḯ úplně mrtvé, ale jinak je ta žlutá krabka (k tomuto - k serioznímu změření, kolik tam toho za nabíjecí cyklus vlezlo) naprosto k xxxxx.

Pošta
Tom . 24.10.2020 11:23:01 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Fifa (24.10.2020 10:22:25): Jedině, že by se v chargerovi zastavil čas.....pak by naměřená hodnota byla správná smajl

Pošta
Fifa . 24.10.2020 10:22:25 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (23.10.2020 16:17:08): podle toho co vidím na obrázku tak (ASI) charger chargeruje, ale neměří dodany náboj.

Pošta
dokken . 23.10.2020 21:46:47 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (23.10.2020 16:17:08):
Charger dead

Pošta
PTI . 23.10.2020 17:59:40 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (23.10.2020 16:17:08): No jo, už vidím ten problém. Ty to neměříš "měřákem za kilo" smajl

Pošta
Bumbrdla . 23.10.2020 16:17:08 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
náhled náhled náhled
náhled
Re: Měření el.náboje nabíječkou
PTI (23.10.2020 15:00:11): Prosím o ukončení diskuze. chtěl jsem jen zjistit, jestli jiné typy nabíječek se chovají tak, jako moje. Na fotografiích je nabíjení LiPol. Nabíječka se chová stejně, jako při nabíjení NiMH.



|
© 2010 Ludvík Novotný