reklama
|


Pošta
jeremi . 13.11.2020 19:37:21 . . www . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Nová moto baterie
Dotaz asi hlavně na Novfru. Dneska jsem skoro po měsíci vytáhl motorku a po zmáčknutí starteru se to sotva otočilo. Naštěstí motorka chytá perfektně a stačilo to na nastartování, ale baterka asi bude u konce životnosti. Po 10 letech už na to má asi i nárok. Mám tam pořád původní Yuasa GT12B-4 a prosím o radu, jakou baterii koupit. Mohu samozřejmě koupit tu samou, ale Yuasa prý už není to, co bývala. I v servisu mi mechanik říkal, ať se o baterku starám, neb takovou už neseženu. Někdo doporučuje Motobatt, někdo Exide, další zase říká dneska jedině LifePo4. Já s tomhle moc neorientuji a tak prosím o tip na baterku, která má šanci vydržet zase 10 let smajl . Na ceně až tak moc nesejde, ale při 5k už bych se asi kroutil.

Pošta
vlada . 28.10.2020 16:24:15 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
jyrry (28.10.2020 11:58:26): Na letacek se ještě neptali. Na aplikaci odpovídám, zde nehodlám s nimi sdílet informace. - zatím to vzali s usmevem

Pošta
Pampi . 28.10.2020 12:10:15 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
dokken (27.10.2020 19:28:13): Třeba je plachej.

Pošta
jyrry . 28.10.2020 11:58:26 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
jyrry (28.10.2020 11:57:21):
Jo, taky u pokladny hlásíte "Aplikaci nemám, letáček mám" ???
smajl

Pošta
jyrry . 28.10.2020 11:57:21 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
Arny (28.10.2020 08:32:04):
jojo, u pokladny, hned vedle voříšků a šprcek smajl

Pošta
Arny . 28.10.2020 08:32:04 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
kofejn (27.10.2020 17:43:39): V poslední době bývají u pokladny alespoň u nás. smajl

Pošta
PTI . 28.10.2020 07:53:37 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
Fifa (27.10.2020 22:59:53): měl jsem už obě "verze",podle mě je to jen jiné balení, články jsou stejné.

Pošta
Fifa . 27.10.2020 22:59:53 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
jyrry (27.10.2020 16:59:24): to vypadá na změnu designu. Doufám že jen designu. Ty vpravo znám, ty vlevo ne.

Pošta
dokken . 27.10.2020 19:28:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
kofejn (27.10.2020 17:43:39):
já to dělám tak, že se zeptám

Pošta
kofejn . 27.10.2020 17:43:39 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
jyrry (27.10.2020 16:59:24): V Kolíně jsou někde jinde. Nebo jsem slepej smajl

Pošta
jyrry . 27.10.2020 16:59:24 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
náhled
Re: Lidl Aerocell
kofejn (27.10.2020 05:40:55):
Rakovník, dnes kolem poledne

Pošta
kofejn . 27.10.2020 05:40:55 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Lidl Aerocell
Fifa (26.10.2020 23:42:42): Nejsou u pokladen, ale cca měsíc zpátky jsem je kupoval synkovi do lega.

Pošta
Fifa . 26.10.2020 23:42:42 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Lidl Aerocell
Nějak jsem je dlouho neviděl v krámu. Je to jen můj pocit, nebo je Lidl přestal "vyrábět".

Pošta
A N Lodygin . 26.10.2020 14:18:44 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 13:42:49): nemám sebemenší potřebu cokoli vysvětlovat.
Přeji pěkný den.

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 13:42:49 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (26.10.2020 12:34:02): Když Ti to nevyšlo s "historickým" METEXem, tak zkoušíš, jestli se chytneš na měření nesinusových průběhů. Když nás to ve škole učili, tak jsem nechyběl a hodí se mi to i v praxi. Nějak Ti ale "uteklo" téma, totiž proč nabíječka ani po několika hodinách nabíjení nezobrazuje žádný dodaný el.náboj! V nesinusovém průběhu to rozhodně nebude.
Už to prosím spolu skončeme!

Pošta
A N Lodygin . 26.10.2020 12:35:51 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
ika (26.10.2020 11:59:52): asi tak - v návodu nejspíš bude něco - pak v praxi dělá/nedělá - zbytek se musí rozhodnout každý sám.

Pošta
A N Lodygin . 26.10.2020 12:34:02 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 11:30:50): takže ještě jednou - měř si co chceš, čím chceš a jak chceš.
A až jednou budeš mít chvilku volného času, tak si přečti něco o tom jak se měří (a čím) obecné průběhy.
Protože, jestli jsi to zatím nezjistil, tak 99% současných nabíječek fakt není trafo, graetz, 1ks elyt, vypínač a dvě zdířky.

Pošta
A N Lodygin . 26.10.2020 12:27:37 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
dokken (26.10.2020 11:45:13): stačí používat mozek.
těch fake verzí je asi tak milion smajl (minimálně tři zcela různý procesory, jiný plošňáky, jiný obvodový řešení některých modulu, různý verze softu). Takže se prostě ví, že některý fake se chovají tak a jiný zase jinak smajl a originál, taky se chová podobně jako stojí smajl (viz odcházející ty dva fety a ty odpory a to ujíždění parametrů).
Jedinou výhodou modrý krabky je cena a že je k tomu spousta dokumentace a alternativního softu.

Pošta
ika . 26.10.2020 11:59:52 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
dokken (26.10.2020 11:45:13): je celkem jedno, jestli to je/neni klon. Jestli je v navodu napsane, ze ukazuje kapacitu, a na displeji je 0, tak je to chyba a duvod k reklamaci.

Pošta
dokken . 26.10.2020 11:45:13 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 11:36:10):
Takovejch videí je. A zaroven mraky lidí co maji klon v poradku. Staci cist komenty.

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 11:36:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
dokken (26.10.2020 11:15:06): Tak si vážený pane poslechněte toto video :Original Skyrc imax b6 mini Vs imax B6 clone (1 year after purchase CHARGERS !!!)

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 11:30:50 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (24.10.2020 20:56:08): Nevím, jak jste přišel na to, že METEXEM měřím proteklý náboj ? Až tak mimo nejsem! Jak můžete porovnávat "historický žlutý" M-4630B s Vaším 4660A, když neznáte parametry toho historického? M-4630B má stejnou přesnost při měření DC napětí i proudu jako ten Váš! 4660A má pouze více funkcí.
M-3860D je na tom s přesností hůř.
O přesnosti mého METEXu se mohu kdykoliv přesvědčit kalibrátorem M-140 se základní chybou měření DC napětí 0,003%, resp. s multimetrem DATRON 1281, jehož údaj na rozsahu 100 V má nejistotu 3,5 ppm.
Příště trochu soudnosti!

Pošta
dokken . 26.10.2020 11:15:06 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (26.10.2020 09:52:30):
Dobrý den, chci vrátit nabíječku a zpátky své peníze.
Z jakého důvodu?
Vámi prodávaná nabíječka je fake-klon.
Kdo to říká?
Jeden pán z jůtjubu.
Tak to jo )), nashledanou...
smajl
Jinak teď vážně. Klonuje se všechno, číňan klonu číňana.
Ale obecně rozhodně neznamená, že klon je horší.
Specielně tahle nabíječka je nejmasovější charger, je to v podstatě Turnigy Accucell 6 doplněná o zdroj. V tomhle případě je zdroj evidentně menší, ale to ještě nic neznamená. Nemusí mít nutně horší parametry. I to je důvod proč kupovat nabíječky bez zdroje.
Pán z videa tedy zjistil, že klon má menší zdroj a dokalibroval ho o 0.2V. Neukázal shodu napětí na originálu.
Na RCG jsou vlákna o tomhle typu nabíječek a nikde jsem neviděl varování před určitým klonem.

Pošta
Bumbrdla . 26.10.2020 09:52:30 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
ika (25.10.2020 19:57:10): Tak nabíječka je clon a náš prodejce ji nabízí bez upozornění! Už není co řešit a příteli ika velmi děkuji, nabíječku vrátím prodejci.

Pošta
ika . 25.10.2020 19:57:10 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43): https://www.youtube.com/watch?v=jQ6hhP7dVvM

Pošta
dokken . 25.10.2020 19:39:43 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43):
smajl

Pošta
jirinovo . 25.10.2020 19:11:33 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 17:24:43): ahoj, jen pro zajímavost, schulze pro takhle malý proud používal program D.1A pro Nixx, pulzní nabíjení 0,4A v průměru to dělalo 0,1A trvale, pro trvalé nabíjení a formování článků, dodaný náboj se zobrazí na displeji. Pro vypnutí delta píkem jsou programy s vyšším proudem. Novější modely už tento program nemají.

Pošta
Bumbrdla . 25.10.2020 17:24:43 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
A N Lodygin (25.10.2020 16:09:17): Otázka není složitá, ale jak poznám, je-li to originál, nebo fake ? Očekával bych, že český e-shop bude prodávat zboží, které nemá takovéto vady. Z Číny neobjednávám.

Pošta
A N Lodygin . 25.10.2020 16:09:17 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Bumbrdla (25.10.2020 13:54:01): možná by bylo dobré se vrátit k meritu vzniku problému.
Je to teda originál a nebo fake?
Otázka se mi nezdá složitá smajl

Pošta
Bumbrdla . 25.10.2020 13:54:01 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Měření el.náboje nabíječkou
Fifa (25.10.2020 12:43:55): Kdyby si "teoretici" přečetli můj požadavek, tak by tady nepsali takové kraviny !



|
© 2010 Ludvík Novotný