reklama
|


Pošta
FaF . 23.02.2017 15:24:04 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: hadanka pro starší vrtáky
Jofree (23.02.2017 11:02:03): Že by IP? smajl

Pošta
RC modely mince . 23.02.2017 15:20:06 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: palivo pro čtyřtakty
tonda (15.02.2017 17:38:57): U Pelikána

Pošta
Jofree . 23.02.2017 11:02:03 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
hadanka pro starší vrtáky
Kdo vyrabel rychlostni motory v Karvine? Ty motory pak nesly dve písmenka jmena výrobce..

Pošta
logout . 19.02.2017 09:00:02 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: MVVS 6,5 GRRT versus GRR
xpetr (19.02.2017 08:38:36): Aha, tak F2B bol ten GRR

Pošta
xpetr . 19.02.2017 08:38:36 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: MVVS 6,5 GRRT versus GRR
FaF (18.02.2017 22:32:28): přesně...., F3D 2kW

Pošta
FaF . 18.02.2017 22:32:28 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: MVVS 6,5 GRRT versus GRR
logout (18.02.2017 22:01:33): Trouám si s jistotou tvrdit, že nebyl. Byl pro pylonáře. smajl

Pošta
logout . 18.02.2017 22:01:33 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: MVVS 6,5 GRRT versus GRR
Jofree (18.02.2017 12:11:14): GRRT bol účkarský špeciál pre F2B

Pošta
Jofree . 18.02.2017 12:11:14 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
náhled náhled náhled
náhled
MVVS 6,5 GRRT versus GRR
Povedlo se získat novou MVVS 6,5 GRRT. Rozdily mezi GRRT a GRR jsou v casovani a pro T je nutnost pouziti ladeneho vyfuku. GRR mela nizke casovani pro normalni vyfuk.

Casovani mela GRRT podle verze:
vyfuk byval ruzne podle verze: 175 - 190 stupnu (vyska okna 8 - 9mm)
prefuky: 125 - 135
sani : 180 (45 po DÚ a 45 po HÚ)

Mam radost, i když pro pouziti je dnes GRRT skoda, nejsou dily..
a F tech fofrech odchazely ojnice jak na bezicim pase...

Pošta
tonda . 15.02.2017 17:38:57 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: palivo pro čtyřtakty
RC modely (15.02.2017 11:06:05): kde jsi zakoupil, nemohu nějak nikde sehnat

Pošta
RC modely mince . 15.02.2017 11:06:05 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: palivo pro čtyřtakty
tonda (10.02.2017 19:28:52): Tak jsem zvědavý, už ho mám doma, až se oteplí ozkouším smajl

Pošta
tonda . 10.02.2017 19:28:52 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: palivo pro čtyřtakty
Mosquito (03.06.2016 07:39:58): z Tornáda jsem přešel na toto F01 FLIGHT 1% 4,0L RAPICON palivo letecké a nemohu si stěžovat, vše funguje jak má

Pošta
tonda . 10.02.2017 19:11:01 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: ASP 8.5 ccm S52A
vlada (31.08.2016 10:09:19): Ahoj, s tímto jsem měl stejný problém. Spousty pokusů a omylů. Co to snad vyřešilo bylo filcové bimbátko v nádrži, zatím málo letů asi pět, ale ani jednou motor nechcípnul.

Pošta
JKPT . 09.02.2017 20:46:22 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Saito
akro (09.02.2017 17:19:42): tak je dobre... smajl

Pošta
akro . 09.02.2017 17:19:42 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Saito
JKPT (09.02.2017 16:14:34): Jo, jo, už se ozvali, že ho mají!!! smajl dík

Pošta
JKPT . 09.02.2017 16:14:34 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Saito
akro (09.02.2017 13:49:13): http://www.modelarstvoimi.sk/saito-fa--56-gk--92-ccm-s-vyfukom/produkt/2014/244 Treba skúsiť...

Pošta
akro . 09.02.2017 13:49:13 . . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Saito
Pánové, sháním motor Saito čtyřtakt obsah cca 10ccm v černozlaté kombinaci. Dovozce mi sdělil, že už se tyhle motory půl roku nedělají, tak sháním, jestli o něm někdo z vás neví. Měl by být nový či skoro nový, má to být dárek (proto ta černozlatá).

Děkuji za jakýkoliv tip!
J.Lískovec

Pošta
vladimir32 . 03.01.2017 22:04:36 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Vzdálenost karburátoru od motorové přepážky.
doubravka (03.01.2017 21:43:31): Mě vycházelo taky cca 10-15 mm a raději jsem udělal díru přes přepážku . smajl

Pošta
doubravka . 03.01.2017 21:43:31 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Vzdálenost karburátoru od motorové přepážky.
Rosta2 (03.01.2017 19:20:01): u dle 55 mam cca 10mm

Pošta
Rosta2 . 03.01.2017 19:20:01 . . www . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Vzdálenost karburátoru od motorové přepážky.
Jaká může být nejmenší ( ještě použitelná ) vzdálenost karburátoru ( difuzoru ) od motorové přepážky, jedná se o motor ZDZ 40. Děkuji.

Pošta
fokker . 27.11.2016 21:55:08 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: JC28 EVO
dzordzik (27.11.2016 20:06:21): Pokud motor na volnoběh postupně snižuje otáčky (někdy až do zhasnutí) tak L utáhnout. Při přidání se v tomto případě rozbíhá pomalu - prostě reakce je v obou případech opožděná, ale plynulá - pak je volnoběch moc bohatý.
Pokud zhasne najednou při rychlém přidání a i při pomalém se rozbíhá tak jako cukavě - pak je volnoběh chudý a potom L potřebuje povolit.

Pošta
dzordzik . 27.11.2016 20:06:21 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: JC28 EVO
Piza (27.11.2016 17:45:17):
Protože zavíráním jehly směs ochuzuješ, otíčky rostou až do dooby kdy bude až moc chudá a chod bue nepravidelný až nemožný. motor ti pak zdechne při pokusu o přidání nebo hned. Podle toho jak moc to s utahováním přepískneš.
Hlavně pozor na to, motor je mazaný směsí a čím víc utáhneš, tím víc točí a míň se maže. Zjednodušeně řečeno. A otáčky na volnoběh by měly být tak o cca 1000 nižní než máš teď.

Pošta
Piza . 27.11.2016 17:45:17 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: JC28 EVO
FaF (27.11.2016 17:36:18): Můžeš mi prosím vysvětlit proč (já to fakt nevím)? Nabízelo by se jí zavřít... Z toho že nepravidelně, vyplývá že je chudej na benzín ?

Pošta
FaF . 27.11.2016 17:36:18 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: JC28 EVO
Piza (27.11.2016 17:29:25): Otevři spodníg (L) jehlu, volnoběh klesne a dolaď přechody.

Pošta
Piza . 27.11.2016 17:29:25 . . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: JC28 EVO
Piza (04.04.2011 12:04:57): Nevíte co může způsobovat vyšší otáčky volnoběhu po ubrání plynu po dobu cca 20s, pak to klesne.
- Byl jsem pro radu na letišti - nikdo tam nebyl
- support membráně jsem udělal, vyčištěn bordel před sítkem
- motor saje benzín
- chytá na první otočení
Přechody na vysokých otáčkách jsou OK, Volnoběh mírně nepravidelný.
Zatočit s jehlou L ?

Pošta
AK . 04.11.2016 20:37:54 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
BOBS (04.11.2016 19:04:04): Bývá to problém... Obvykle se dělá kryt dle délky motoru, ale na některých polo/maketách z I. války to pak nevypadá dobře ve srovnání s realitou. Typicky to bylo u mého Nieuporta 17, pokud vzpomínáš...než se zaryl do země po resetu přijímače... Zboku to působilo nepřirozeně, i když kdo předlohu neznal hodně dobře, tak mu to nepřišlo... Ta desítka by ho měla v pohodě utáhnout.

Pošta
BOBS . 04.11.2016 19:04:04 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
AK (04.11.2016 18:46:37):
Ahoj Ádo, to je přesně co jsem potřeboval. A dokonce jsi trefil i model. Pomalu ho slíkám z potahu, kontroluji a opravuji kostru a připravuji nový potah. No a když jsem momentálně v kostře, začala ve mně hlodat Břéťova poznámka - dej tam čtyřtakt. Tak přemýšlím, zda se mi motor vejde a zda ůpravu zvládnu. Posunout dopředu ho moc nemohu. Za 1) by to nevypadalo dobře a za 2) se mi tam ještě musí vejít hvězdičák. smajl . Ještě jednou díky. R.

Pošta
AK . 04.11.2016 18:46:37 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
BOBS (02.11.2016 12:56:29): ... Ještě jeden údaj: za motorem to konkrétní lože, s kterým jsem to měřil, je tlusté 8 mm...ty bys případně mohl ještě ušetřit,... Jinak bys musel ještě kus motoru, tedy karburátor, ponořit do přepážky. Někde jsem to viděl tak vyfocené.

Pošta
AK . 04.11.2016 18:33:57 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
BOBS (02.11.2016 12:56:29): Takže když ho dám na lože, tak od místa, kde přiléhá lože na motorovou přepážku, je to na začátek unašeče vrtule, tj.do místa, kde si sedne zadní část kořene vrtule na unašeč, přesně 107 mm. Záleží, kolik mm to necháš vyčnívat... Myslim, že čelo krytu motoru klidně může být 97 mm od motorové přepážky... Jde o to, aby se ti tam vešly listy konkrétní vrtule + ještě trochu místa. Je to do Fokkera Dr. I? Pokud ano, dej ten motor hlavou dolů, aby se ti uchladil...ještě jsem ti to vyfotil...

Pošta
AK . 04.11.2016 15:13:55 . . www . info
předchozí vlákno-filtr vlákno-strom
Re: Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
BOBS (02.11.2016 12:56:29): Roberte, změřím doma a dám vědět. Áda

Pošta
BOBS . 02.11.2016 12:56:29 . . www . info
vlákno-filtr vlákno-strom
Rozměry čtyřtaktu ASP FS 61AR 10ccm
Zdravím ve spolek, chtěl jsem se zeptat, zda by mi nemohl někdo změřit rozměr "C2" - vzdálenost od unašeče vrtule až za karburátor (rozměry motoru). Uváděná hodnota 115 mm mi přijde nějak moc, ale nemám jak si to ověřit. Pokud někdo máte tento motor, nebo možná i jiný čtyřtakt 10 ccm (rozměry budou asi hodně podobné), můžete mi prosím tento rozměr změřit? Případně pokud jej máte usazený na klasickém plastovém loži (lože motoru), kolik zasahuje toto lože ještě za motor? Přemýšlím nad jednou úpravou (změnou pohonu) a za předpokladu, že vrtule zůstane ve stejné poloze, kolik budu za ní muset vytvořit v trupu místa, aby se mi tam uvedený motor vešel i s motorovým ložem?
Díky všem za poskytnuté informace.



|
reklama
reklama
reklama
© 2010 Ludvík Novotný